Pagina's

zondag 10 juli 2016

Inhaalrace: Warme pinguins

Ik begon er bijna een gewoonte van te maken: 1 blogpost per maand. Terwijl de naaimachine wel zeker draaide in 2016. Daarom een kleine inhaalrace, van spullen die wel de kast haalden, maar nog niet de blog.

Mijn neefje werd begin juni 3 jaar, en op het digitale verlanglijstje stond een badjasje. Die streepte ik gauw af en zocht in mijn archieven naar het patroon dat ik al eerder maakte. De rekbare badstof vond ik een beetje aan de dunne kant, en warmte is wel de bedoeling bij een badjas, dus werd het ding helemaal gevoerd. Om het denkwerk dat daar voor nodig is te dubbelchecken schakelde ik nog even een hulplijn in.


Patroon: Farbenmix Klein Borkum (hier bijvoorbeeld)
Rekbare badstof: Textielstad
Pinguin tricot: Paapii, zie ook hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten