Pagina's

zondag 16 augustus 2015

Bestemming: thuis



Talloze rompertjes, sokjes, jurkjes, slofjes en andere zaken naaide ik de afgelopen jaren. Voor kinderen in de straat, stad, ergens in het land of in Polen, New York, Canada. De toekomstige eigenaar van deze spulletjes woont wel heel dichtbij. 


Ik begon praktisch, met flanellen (spuug)doekjes in drie formaten en drie tinten afwerking. 



Daarna ging ik op vakantie. Ik las dit jaar vrij weinig boeken, maar breide aan een stuk door babysokken.

Eenmaal thuis ging de rem eraf, bestelde ik stof en naaide een merinowollen rompertje, een omslagdoek voor in de maxicosi en een broekje waarmee we de baby niet meer zullen terugvinden in de doek. De collectie is nog niet compleet, er zijn nog zo'n 24 weken te gaan. Dus zet je schrap.

1 opmerking:

  1. Yes Pien, wat een drive! Klein extra motortje in je buik? Het ziet er superleuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen